BEQIZ FORUM

Selamat Datang Ke Forum Beqiz.

Untuk mendapat akses sepenuhnya di forum kami, Sila "LOGIN" jika anda masih belum mendaftar lagi atau tekan "LOGIN" jika anda sudah mendaftar.

Langkah untuk menjadi Official Member mestilah mematuhi perkara berikut :-

1. Daftar
2. Perkenalkan diri anda
3. Minimu posting 10 topic
3. Aktif login minimum 4 kali sebulan
5. Mematuhi terma dan syarat yg telah ditetapkan.

Amaran Keras terhadap kelakuan berikut..Exclamation

Jangan menggunakan perkataan tidak sopan, lucah
dan kurang ajar.

Jangan menghina, mengata, memfitnah, menuduh atau
menjatuhkan maruah seseorang, agama, budaya atau bangsa.

Jangan melakukan provokasi atau kontroversi.

Anda dibenarkan mengiklankan perniagaan anda di Forum
ini?.
Bagaimanapun jika anda membuka topik berkaitan perniagaan anda itu ia mestilah diteruskan dengan update dan respond kepada pengujung. Jika anda hanya membuat satu post dan tinggal, pihak admin akan menganggap ianya spam dan akan memadamnya.

Disclaimer:

Semua posting di dalam Beqiz Forum, Beqiz.forumotion.com merupakan inisiatif peribadi si pemposter. Pihak admin Beqiz.forumotion.com tidak boleh
dipertangungjawabkan, dipertikaikan atau dipersalahkan jika berlaku apa saja bentuk kerugian oleh mana-mana ahli akibat apa-apa urusan dengan mana-mana ahli yang lain di sepanjang kegiatan mereka di lamanweb ini.


Pihak admin Beqiz.forumotion.com hanya boleh mengharapkan semua pihak bersifat profesional, telus dan amanah dalam menjalankan apa-apa promosi dan urusan sesama ahli. Para ahli haruslah bertanggungjawab dan berhati-hati apabila melakukan sebarang kegiatan yang bersifat promosi mahupun urusniaga.

Sila memulakan sesi perkenalan di topic "Kenalkan diri anda".

Selamat Berforum!!.. (^_^).
BEQIZ FORUM

: : Forum Bisnes Komuniti Usahawan dan Peniaga Malaysia : :


Jantan Pump - WWW.BATINMALAYSIA.COM

Share

bagusdanhebat

Posts : 239
Reputation : 0
Join date : 29/07/2013

Jantan Pump - WWW.BATINMALAYSIA.COM

Post by bagusdanhebat on Mon Apr 16, 2018 10:44 pm



Jantan Pump yang direka dengan menggunakan konsep Dr Joel Kaplan membantu menguatkan otot zakar anda.Hasilnya? Zakar Lebih Besar Dan Isteri Kagum Dengan “ADIK” Anda.JOM..Kita alami bersama ape yg dah orng lain alami.Hasilnya? Zakar Lebih Besar Dan Isteri Kagum Dengan “ADIK” Anda.JOM..Kita alami bersama ape yg dah orng lain alami.


Sebelum menggunakan JANTAN PUMP

1.Kenali bahagian-bahagian pam terlebih dahulu. Anda mesti tahu butang untuk melepaskan angin.
2.Jangan bersetubuh atau melancap beberapa jam sebelum dan selepas menggunakan pam zakar.
3.Nipiskan atau cukur bulu zakar anda.
4.Tuam zakar dengan tuala yang dibasahi dengan air suam. Ini untuk relaks kan zakar anda sekaligus melancarkan peredaran darah dizakar anda.
5.Urut zakar anda dengan lembut menggunakan minyak lintag/belacak atau sebarang jenis water based lubericant.
6.Akhir sekali, sebelum gunakan Jantan Pump, pastikan zakar anda dalam keadaan tegang atau separa tegang. Paling baik separa tegang.



Cara guna JANTAN PUMP

1.Masukkkan zakar kedalam balang pam. Pastikan hujung balang menyentuh lantai zakar anda.
2.Tekan punat “on” bila anda bersedia.
3.Perlahan-lahan zakar anda akan ditarik/sedut. Anda akan dapat perhatikan zakar anda membesar.
4.Bila zakar mula terasa sakit, “off” kan Jantan Pump. Jangan paksa zakar anda kerana bersenam juga perlu bermula dengan perlahan tapi konsisten.
5.Biarkan zakar mengembang untuk jangkamasa 10-20 saat.
6.Kemudian tekan picu “PUSH” untuk keluarkan angin. Zakar anda akan mengecil semula.
7.Ulang langkah 2-6 beberapa kali selama 10 minit untuk 1 sesi.
8.Sekiaranya zakar anda pedih atau melecet, berhenti menggunakan Jantan Pump selama 72 jam. Selepas itu boleh sambung menggunakannya semula.


Jadual Waktu Mengunnakan JANTAN PUMP

Sekurang-kurangnya Jantan Pump harus digunakan 3 hari seminggu. Luangkan masa dalam 20 minit untuk bersenamkan zakar anda. Nak pakai lama bukan?


1)Bulan Pertama
Pam zakar untuk 10 minit > urut zakar secara lembut dengan minyak > pam zakar anda untuk 10 minit lagi.
2)Bulan Kedua
Pam zakar untuk 15 minit > urut zakar secara lembut dengan minyak > pam zakar anda untuk 10 minit lagi.
Bulan kedua ni, tingkatkan sedikit sedutan pam tu.



Soalan Lazim

Saya ada penyakit kencing manis. Boleh guna Jantan Pump tak?
Kami tak galakkan pesakit kencing manis guna Jantan Pump kerana kami takut zakar anda melecet. Pesakit kencing manis tidak boleh mempunyai sebarang luka walaupun luka kecil kerana ianya akan melarat.

Bila saya boleh nampak kesan pembesaran tu?
Selepas 2 minggu anda menggunakan Jantan Pump, anda akan dapat rasakan kelainan pada zakar anda. Ereksi zakar semakin kuat, Bila berjimak pun lambat pancut. Selepas 1 bulan, saiz zakar pun mula bertambah.
Jika saya berhenti guna Jantan Pump, zakar saya akan kecil semula ke?
Soalan ni susah nak jawap. Sekiranya anda pergi gym bersenam bina badan. Kemudian badan anda dah six pax berketul-ketul. Sekiranya anda berhenti bersenam 2-3 bulan, agak-agak perut anda kekal six pax atau memboroi semula?
Jadi macam tu la dengan zakar anda. Apabila zakar anda berhenti bersenam, maka zakar anda akan kembali seperti asal. Jadi kami tak galakkan anda berhenti menggunakan Jantan Pump lebih dari 2 minggu.

Zakar saya pedih/lebam/melecet sangat selepas guna Jantan Pump. Kenapa ya?
Ada beberapa sebab zakar anda pedih/lebam/melecet.
ZaKar anda tidak tegang ketika guna Jantan Pump.
Anda terlalu memaksa zakar anda. Kurangkan sedikit tekanan angin ketika menggunakan Jantan Pump.
Guna Jantan Pump lebih dari 15 minit untuk 1 sesi.
Tidak urut zakar dengan betul selepas sesi pam yang pertama.


RM220


CARA NAK ORDER : 013-3066540 WHATAPPS/SMS/CALL 


Buat bayaran melalui cara-cara berikut: *Mesin ATM / Kaunter / Internet-Banking / Maybank2u dan lain-lain ke akaun di bawah: 


MAYBANK 


5122 6806 0093 


CIMB 


7042765243 


PUBLIC BANK 


4702 6594 35 


BSN 


0114 1290 0008 5491 


BANK ISLAM 


12092 02281 0552 


RHB BANK 


16202700084814 


BANK RAKYAT 


220806174867 


* Nama : Mohd NAzaruddeen


http://www.batinmalaysia.com/jantan-pump


http://www.batinmalaysia.com/jantan-pump


http://www.batinmalaysia.com/jantan-pump

    Current date/time is Sun Oct 21, 2018 8:36 am